whiskey

HEY!

Har haft mycket och göra så jag har inte ens tänkt på bloggen. Kom på idag att jag faktiskt har en blogg.
Helgen har varit grym. Adam kom i fredags och åkte hem igen i söndags. Det suger. Men snart har han sommarlov, så det är soft. I lördags bjöd han mig på middag. Vilken man jag har som älskar att laga mat och som lagar sjukt god mat också. Jag kommer att bli fet i sommar. Efter middagen och whiskey i sängen drog vi oss in till stan för att ta en öl eller två på en pub på söder. Efter det träffade vi upp hans polare och gick till Debaser för att dansa. Kul va det!

Igår kom min bästa Jodie hit och våldgästade mitt hem. Det va mysigt.

Snart kommer morsan och syrran hit. Dom ska hjälpa mig slänga massa skit och sen ska jag tvätta. Det är så sjukt läskigt att gå ner till tvättstugan. Den ligger i källaren. Och  jag har aldrig gillat källare. Men, nu är trosorna slut så det är dags att jag tar tag i mig själv och går ner dit.

 

tönt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0