popaganda


Tänkte bara visa lite bilder från Popaganda jag var på i lördags. Det är en musikfestival i sthlm som håller på i två dagar. Jag jobbade i fredags så då kunde jag inte gå. Men enligt Adam som var där båda dagarna berättade att det var bättre drag på lördagen. Det var helt okej band. Jag var mest där för att se Lykke Li. Hon var bra, men inte det bästa jag sett. Men jag blev glatt överraskad när jag hörde Jenny Wilson & Tensta Gospel Choir. Det var jävligt bra.

 


tisdag



Har precis kommit hem efter en löprunda. Har inte sprungit nu på två och en halv vecka pga. sjukdom och skadad fot. Men nu är jag igång igen. Det känns jävligt gött.
Jäklar va jobbigt det va. Man tappar så mycket på bara två veckor. Nu blir det tre gånger i veckan jag drar ut och springer. Man mår så mycket bättre när man tränar. Jag blir gladare, piggar och allt känns mycket lättare. Och vem vill inte vara det?


Adam har nu åkt tillbaka till Jönköping. Fyfan va trist det är. Vill att han ska vara här hemma hos mig. Men han har BARA ett år kvar nu. Det kommer att gå fort. Man måste ju tänka positivt. Förhoppningsvis kommer han hem redan nu på fredag om han inte har grupparbeten som måste bli klara. Då stannar han tills på onsdag nästa vecka. Hoppas hoppas!


 


tisdag


Det har varit en bra dag. Jag och Adam åkte till Ikea för att handla. Vi köpte allt vi inte skulle köpa. Så som det alltid blir när man åker till Ikea. Efter det åkte vi till något outlet som jag inte kommer ihåg vad det heter. Där gick Adam loss i affärerna. 

Nu går jag som sagt på lchf dieten, har kört på GI hela sommaren (förutom i Budapest). Men efter att Adam läst boken Matrevolutionen av Andreas Eenfeldt tyckte han att vi skulle skippa allt med kolhydrater. Bara för att testa. Så idag när vi skulle bestämma vad vi skulle göra för mat tyckte jag att vi skulle göra lchf pizza. Hade sökt på internet och hittade en sida där en tjej hade gjort en sådan pizza. Den såg sjukt god ut. Det gjorde våran också. Den såg ut som en riktigt pizza, men smakade inte som det. Pizza "degen" är en ostbotten. När jag skulle äta den smakade det som en omelett med massa olika saker på. Inte så god nej. Vi tänker inte göra om det.




Såhär såg pizzan ut. Den ser jävligt god ut måste jag ändå säga.


Christina Hendricks





Sjukt snygg kvinna.


fredag

Sommaren är slut. Liver är över. hejdå.


Nej, nu ska jag inte vara så deppig. Men det känns så just nu. Jag har varit inne i någon slags svacka den senaste veckan. Sjuk och trött på allt. Men så kanske det blir efter semester?
Min sommar har iallafall varit grym. En vecka i Turkiet med syrran och farsan, en rodtrip, en resa ner till Skåne för att umgås med bästa Linda och nu senast en vecka i Budapest där vi även var på den bästa festivalen jag har varit på: Sziget.

Idag har jag med farsan och bror min firat min syrra i förskott. Någon present av mig fick hon tyvärr inte, då jag är pank. Men hon fick lite choklad av mig för ett tag sen. Mer är hon inte värd. Vi var och käkade på ett thaiställe. Gott var det.

Nu är jag hemma hos morsan och tittar på skräptv. Orkade inte med stan idag. Men imorgon väntas det kräftskiva.
 Det ska bli skoj.




Det var lite bilder från sommaren. Hejdå folket.


RSS 2.0