hej.

Nu är julen slut. Julen är inte som den var när man va liten. Föräldrarna är skilda, man längar inte lika mycket och den mystiken som fanns under julen är borta. Men mysig har den varit. Jag har ätit upp mig, så jag inte behöver äta något mer under 2012. Har tyckt i mig ett hundra tal skinkmackor, druckit ca. 10 liter med julmust och det har åkt ner ett antal chokladbitar i magen. Många fina julklappar fick jag också. Bland annat pengar, presentkort, kaffeburk + kaffemått (jag dricker inte kaffe, vet inte riktigt hur pappa tänkte där) och massa andra saker. Jag är nöjd. Hade inte önskat mig något speciellt, så jag blev glad att jag fick något.

Nu ska jag ta mig en till skinkmacka och titta på film.





Jag och Nima tar en tupplur efter julmaten.



Jag och syrran på julafton.




Jag hemma hos mamma på juldagen.



Mammas fina julgran.

RSS 2.0