körv

Förlåt. Jag tog en liten bloggpaus. Men nu är jag tillbaka!

Idag satte jag mig i skolbänken för första gången sen gymnasiet. Och fyfan, va bra det känns. Just nu läser jag en kurs som heter: Stöd till personer med autism eller andra neuropsykiatriska funktionshinder.
Kursen verkar vara sjukt intressan. Och sedan ska vi inte tala om läraren. Jag tror nog att hon är en av de bästa lärare jag har haft genom mina år i skolan, och henne har jag bara haft en dag. Det ser lovande ut ska jag tala om för er.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Lagat mat har jag gjort. Körv blev det. Inte så gott nej. Varför äter jag det? Jo, för jag har inte mycket pengar kvar i plånkan. Jag tror nog att jag har 100kr och det ska jag ha till snurre. Så nu får jag leva på körv (Som ser ut som vårtgårdar, jag ska visa en bild sedan). Så blir det när man flyttar och köper en onödigt stor säng och när man får betala dubbla hyror i två månader. Men jag klagar inte. Jag har ju en sjukt stor säng och jag får äta korv som ser ut som vårtgårdar. Det är inte alla som får de!  


Nu får du vara nog. Kommer lägga upp lite ointressanta bilder här nedan. Som om det skulle göra bloggen roligare?
Juste, kom precis på att jag skulle visa körvarna som ser ut som vårtgårdar. Men, ni får hålla ut lite. Orkar inte föra över dom till datorn nu. Hejdå!

Jag försöker vara snygg, lyckas dock inte alltid.

Majababy och jag!


Kommentarer
Postat av: Sylvia - BF 7maj

SHIIIIT va aktiv du var innan din bloggpaus ;)

2011-04-13 @ 13:07:06
URL: http://syliam.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha jag vet!

2011-04-13 @ 21:45:13
URL: http://http://lovehangover.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0