bilder

Jag personligen tycker det är tråkigt med bloggar utan bilder. Visst, det är kul att läsa massa texter, men bilderna gör hela bloggen. Speciellt om man är grym på att fota och har en bra kamera. Men jag är eller  har varken eller. Så ni får nöja er med mina mobilbilder. Tänkte visa er vad jag har sysslat med den här förmiddagen.


Jag vaknade vid 9. Började morgonen med att läsa en bra bok och
åt frukost.


Sen skulle jag välja kläder, vilket alltid är ett problem för mig på morgonen.

Klar!

Köpte blommor gjorde jag.

 

Okej, det här kanske inte var så jätteroliga bilder. Men jag har inget annat att skriva eller visa. Vad jag ska göra i eftermiddag får ni se imorgon.

 

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0